Till dig som är arrangör

På den här sidan har vi samlat all information du som arrangör under Halland Tech Week 2021 kan tänkas behöva. Viktiga datum, marknadsföringsmaterial, kontaktuppgifter och mycket mer!

Viktiga datum

DD/MM

Sista dag anmäla programpunkt till projektledare

DD/MM

Programpunkter publiceras på hemsidan

DD/MM

Anmälan öppnar till alla programpunkter

Vill du hålla i en programpunkt?

Har du en programpunkt som du vill ska vara en del av Halland Tech Week 2021? Kontakta vår projektledare Micha Björck för att diskutera saken vidare.

Observera att sista dagen för att anmäla en programpunkt är [dag] [månad].

Marknadsföringsmaterial

Kommer snart.

Sociala medier

Vi kommer börja att marknadsföra individuella programpunkter för Halland Tech Week 2021 under vecka [nr]. För att just din programpunkt ska synas i våra sociala kanaler (Facebook, Instagram och LinkedIn) behöver du lämna in en anmälan om detta till vår kommunikatör Maria Narevik innan den [dag] [månad].

Vi använder oss av taggen #hallandtechweek på sociala medier. Då blir det lättare för oss alla att se varandras inlägg.

Webbplats

För att din programpunkt ska publiceras på vår hemsida behöver vi få in viss material/information till vår webbutvecklare Anna Antonsson. Fyll i formuläret som du når via knappen nedan. Är du osäker på vad som behövs och hur du kan få din programpunkt så bra som möjligt kan du ta del av vår guide i följande PDF (klicka här). Observera att all information behöver ha inkommit senast den [dag] [månad]  för att programpunkten ska publiceras på hemsidan.

  • Namn/Titel/Rubrik
  • Kort beskrivning, max 150 tecken
  • Typ av event (föreläsning, paneldiskussion, workshop…,)

Inspelning och arkivering

Vill du att din programpunkt spelas in? Då publiceras den i efterhand på vår YouTube-kanal och finns tillgänglig för alla att ta del av, oavsett tid eller plats. Observera att det är viktigt att uppmärksamma samtliga besökare om eventuell inspelning på grund av GDPR.

För att en programpunkt ska kunna laddas upp på YouTube behöver vi ett skriftligt samtycke från alla personer som närvarar under programpunkten. Vi behöver även få in undertexter av dig. Det räcker att du anger vem som säger vad (sammanfattat, precis som på textade TV-program!) och skickar in undertexter i valfritt textdokument. Vi placerar sedan in undertexterna vid rätt tidpunkter i din video i samband med att filmen laddas upp till vår YouTube-kanal i mån av tid.

Senast uppdaterad: 21 jan 2021
Scroll to Top